Ben Comotomo Silikon Biberon 2′li Orta Akışlı Biberon Emziği ile aldım. Biberonla gelen başlığı yavaş akışlı 3 aydan sonra orta akışlı kullanır biberonun silikon haznesi sararmazsa 6 ayda da hızlı akış başlığı ile devam ederim diye düşünüyorum. Philips almıştım ilk annelik heyecanı ile ama bu markayı araştırınca bunu kullanacak gibiyim