Kızlar mays 24 adet olmam gerekiyodu. Olmadım. Adetim düzenlidir. Gecikmemim 4 cü günü test yapdım böyle çıkdı. İlk 5 dakikada . Bu pozitifmi negatifmi anlayamadım. Yarın sabah yine test yapıcam. 2-3 gün de böyle giderse kan testi
Sizde böyle durumlar oluyomu?
