dilannalakusss kızım yok ama kesinlikle kulak deldirmeye karşıyım ,mesela benim her türlü küpe alerjim var altın çelik gümüş ve kulaklarım yara oluyor bu yaşımda ,o kadar çok acı çektim ki ,sırf işte delik açık kalsın diye ,küçücük bir bebeği niye deldirmek gerekiyor ki ya sırf orada küpe olacak diye bence büyüsün kendi karar versin yani bu kız annelerin küpe merakı hiç anlamıyorum ,ben kızım olursa asla ve asla deldirmeyi düşünmüyorum kendi ister o zaman gider deldiririz