cagla1107 Selam 16. Haftadayım sabah ilk kalktigimda karnım aşağı çekiliyormuş gibi bi ağrı oluyor ya da ayakta kaldığımda sanki yer çekimi ile böyle karnım aşağı çekiliyormuş gibi kramp giriyor size de oluyor mu
Ftmnur11 cagla1107 benimde öyle 13.haftadan beri Şimdi 18+1 hala öyle.karnimin bir tarafı sertleşiyor gibi ,sanki taş varda aşağı doğru basıyor gibi Doktora sordum normal dedi Bende oglanda böyle şeyler yasamadigim için korktum da normalmiş 😁
Neva_aydn cagla1107 bende 16 haftalık hamileyim dediğin gibi oluyor bendede ve gecede döndüğümde oluyor ağrı ama sabah hem ağrı hemde sertlik oluyor çok kötü ağrıyor acile gittim hiç bişi yapmadılar napicam bilmiyorum
purpoles Ftmnur11 merhaba o sertlik elinize geliyor mu peki benim elime geliyor zaman zaman sok tarafında hissediyorum
purpoles Ftmnur11 burda kötü şeyler duyuyorum bununla ilgili bebek olduğunu düşünüyorum ama bi kafama da takıldı yani kasılma olabilir diyorlar doktor banada ele gelen şey rahim ağrı olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
cagla1107 Neva_aydn sağlıklı olduğu sürece agri da çekeceğiz mecbur yani dinlenince geçiyorsa bu agrilar ben normal diye düşünüyorum sadece bana doktorum bebek rahim ağzına yakin yer silme süpürme gibi işlemleri yapma dedi
Neva_aydn cagla1107 evet çok ağrım vardı iki saat uyudum geçti ama yine başladı özellikle idrarımı yapacağım zaman sadece 3 saniye tutsam altımı çıkarmak için patlıyor rahimim kasıklarımda pelvik bölgemde bıçak batar gibi ağrı oluyor