Kızlar geçen ay reglden bir gün önce kan vermiştim 5 çıktı kimyasal olabilir diye düşünüyorum. Ovülasyon yapmadım ama yeni öğrendiğim bilgiye göre kimyasaldan sonraki ay yumurtlama gecikebiliyormuş. Reglim 5 gün gecikti bu zamana kadar bir gün şaştı. Regl gecikmesinin 2. Gününde kan testi verdim negatif. Herhangi bi kaşık ağrım yada göğüs şişkinliğim yok. Böyle bir durum yaşayıp sonradan hamile kaldığını öğrenen var mı?