Hepiniz maşallah ben de sizler gibi olurum aslında ikinci gebeliğim kızım 6 yaşında ama her doğum kendine has gerçekten ben de sağlık personeliyim çalişinca zaman geçiyor ama evde geçmiyor bi de be anksiyete panik atak hastasıyım Lustral kullanıyorum inşallah Bişi olmaz bebişlerimize sağlıkla gelsinler 🌸🙏🏻🙏🏻