byznrgkcn Bugün uzun zamandır ilk defa karnım sertleşmeye başladı sabahtan beri sertleşmeye devam ediyor Doğumun yaklaştığına mu işaret acaba bilgisi olan var mı
3oglanannnesi byznrgkcn sertleşme aralığı hep aynıysa doğum belirtisidir takip et kaç dkada bir oluyor düzenli olması riskli
byznrgkcn seniseviyorumallahim anladım zaten başka bi belirti yok 🥲 yerinde rahat gibi geç gelecek gibi ilk gebelik
byznrgkcn 3oglanannnesi valla dakika olarak saymadım ama bugun uyandığımdan beri devam ediyor uzun zamandır böyle olmamıştı bende şaşkınım az mı kaldı acaba doğuma bilemedim
senaakck Bende bir kaç haftadır var sertleşme ama ağrı ile birlikte olmuyor bir yere toplanıyor bir dakika falan öyle kalıyor karnım 38+2 yim
3oglanannnesi byznrgkcn uygulmamanıniçşnde kasılma sayar var onu kullanabilirsin aklında tutmak zor bende oradan takip ediyorum geçen gün 10 dk da bir düzenli kasılmam olunca hemen acile gittim haftam erken olduğu için ilaçla durdurdular