yenibaslangic_ Ben ilk sezeryanıma Spinal artı epidural olmuştum şimdi devlette sadece Spinal oluyormuş ve ameliyat biter bitmez odaya alındığı andan itibaren ağrılarım başlıyormuş doğru mu
asil15 yenibaslangic_ benim ameliyat bitmeden basladi maalesef uzun bir operasyon du ama bebegj görünce hiç umrumda olmadı açıkçası hemen etki eden agri kesici yapılıyor merak etmeyin
cansuu05 yenibaslangic_ bünyeye bağlı galiba. Bir hafta önce doğum yaptım odaya geldiğimde halen uyusuktum. Doktor uyusukken muayenelerimi filan yaptı hiç hissetmedim.
aysct yenibaslangic_ sabah 9 da ameliyat oldum akşam üstü 4 gibi hissetmeye başlamıştım ama dayanılmayacak ağrım olmadı hiç. Bünyeye bağlı bence
istanbuldabiizmirli yenibaslangic_ ben de spinal sezaryen oldum, 4 saat sıfır agrı sancı, hissetmedim asla. Sonrasında da ilaçlar engelliyor zaten acıyı. Benim hikayemde öyle oldu, dilerim siz de güzel geçirirsiniz sürecinizi🫶🏻
gizemb0 yenibaslangic_ 20 gün önce özel hastanede spinal anestezi ile sezeryan oldum ameliyattan sonra odama çıkarıldığımda 4 5 saat hiç ağrı hissetmedim bacaklarım uyuşuktu değişik bi his vardı sadece
annekiz6141 yenibaslangic_ Kim dedi bunu? Ben kendime geldim baya bir süre ağrı kesici bile istemedim 🙄 bide uyuşukluk geçene kadar agrilar sa hafiflemis oluyor bence..
Havin49_ yenibaslangic_ benim hiçte öyle olmadı zaten sürekli ağrı kesici verdikleri için ağrı hiçbişey hisetmedim
melisasak35 yenibaslangic_ hayır tabiki genelde uyandıgın an ağrı başlıyor spinal devlette doğum yaptım ilk 4 5 saat zaten ayağa kalkamıyorsun o sırada uğuşukluk oluyorsun geçtiği zaman başlıyor genel gibi odaya gelir gelmez başlamıyor ya