cyj D_erin1 valla genellikle öyle diyorlar umudunu kestiğin anda geliyor diye bekleyecez el mahkum :)))
bahardurum cyj sadece ben değil eşimde kaçınıyor bizim bebek baş aşağı pozisyonda erken doğar diye ödümüz kopuyor 38 elti görürüz inşalah
cyj bahardurum o stresi yaşayacağınıza zaten hiç yapmayın daha iyi. Bizde 4.aydan sonra bıraktık ama korkudan değil eşim göbeğimin çıktıpını gördüğü anda yapamamamaya başladı😂
kaygili_anne cyj bende 20 katlı binayı inip çıkıyordum tık demiyordu kendi ne zaman istersen geliyor :) kızım 41. Haftada doğdu son günlerin tadını çıkarın 😃
seniseviyorumallahim ikizannesiiiiiiii zamanı gelmemiştir 😊 benim eşim benden kaçıyor yapmamak için henüz erkwn zamanı dolsun öyle yapalım diyo 🤣🤣