Sabah 10da yatış yaptık, 2 kez vajinal muayene yapıldı. ilkinde pelvis kemiğin elime geliyor dar ama açılabilir dedi ebe anlayamadım ne demek olduğunu. Fitil verdiler rahim ağzını yumuşatsın açılma olsun diye hiç açılma olmadı 7 saattir burdayız çok bunaldım. Sancım da yok odada yürüyorum koridora çıkmak bile yasak