eyllgrl 32.hafta içinde alınabilirmiş, günü gününe olmasına gerek yok. Benim de 32+0 Pazar gününe geliyordu, ilk iş gününde gittim. Yine de bekletmeyin, ilk iş gününde gidin. Acil yardımcı olmaz sanırım, kendi doktorunuzun çalışır raporu yazması gerekir diye düşünüyorum