nurellaa52
İlk sezaryen süperdi her işimi kendim yapıyordum bebeğimi topuk kanı işitme testi hepsini ben yaptım ama 2 de öldüm resmen ağrım dağ gibiydi yürüyemiyorum bir de arada hemşireler gelip karnıma bastılar sezaryen sonrası ölüyordum yapmayın diye yalvarıyorum bide hemşirelerin sözleri yok yapamıyorsan niye getiriyorsun sen bidaha çocuk getirme falan çok kötüydü ama geldi geçti ama unutmadım halen korkuyorum bakalım bu nasıl geçecek Allah sağlık sıhhat la kucağınıza almayı nasip etsin