Arkadaşlar hamilelikte de oluyordu sol kalçamda ipne batması gibi sanki orda bi yerde kalçam kemiğim kaymış gibi. 6 gün önce sezeryan doğum yaptım. Sezeryan dikişlerinin acısı vs azaldı derken o sinir sıkışması gibi ağrı kaldı topallayarak yürüyorum sağa sola dönerken yatarken ağrım var. Öyle ki neredeyse koltuk değneğine ihtiyaç duyacak gibi bir ağrı kalça bölgesinde. Geçici bir durum mu yaşayan var mı? Dogum sonrasında şikayetler biter diyordum ama bebekle ilgilenmeyi bırakın kendim ayağa kalkarken tuvalete giderken falan bile sorun yaşıyorum