emilmehin merhaba benimde sat 25. Adetim düzenlidir. Gecikmenin 5. 6. Günündeyim. Geçen hafta testte çok silik çizgi çıktı. 2 gün önce kan verdim 32.5 çıktı beta. Bence kan verin. Ama değer düşük çıkınca da 2 günde bir beta takibi yapmak stresli oluyor.