Detaylı ultrasyonda doktor bebeği tam inceleyemedi kafatasinda boşluklar ve bağırsaklarında parlaklık gördü gelişim geriliği filan var demişti kan vermiştim dün sonuclar çıkmış doktor aradı çok şükür herhangi bisey çıkmadı bebekte kramazom veya genetikte bişey yok dedi cuma günü tekrar detayliya gitcem dua edin kızlar bebeğim büyümüş ve gelişmiş olsun daha önce iki tane kürtajım var kan pihtilasmasi var bende birde bebeğin cinsiyeti erkek dedi kesin dogrumudur acaba?