Bende 7+6 dayım.bir gün hafif sol kasık ağrısı ve karın ağrısı sanki 6 aylık hamile karnımla güne başlıyorum diğer gün hiç birşey yok müthiş bir enerjiyle sanki hamile değilim gibi.anlamlandıramıyorum gerçekten.tüp bebek olunca zaten süreç zor her saniye belirti ve korkuyla yaşıyor insan.bir an önce 12 haftanın hatta dokuz ay’ın geçmesini istiyorum.