230121_Mthn şuan olabildiğince dokunan şeylere temas etmeyin, nemlendirici sürebilirsiniz, stres olmayın kötü olmasını engellemeye çalışın bayramdan sonra da doktorunuzla muhakkak görüşün ben hâlâ kremlerimi kullanıyorum ama doktorlarımın haberi ve izni var o yüzden size de kullanın kullanmayın diyemiyorum doktorunuz bilir