097 Sizce doğumdan sonra korse kullanayım mı hangisini önerirsiniz kolay takılıp çıkarılan bi korse istiyorum arada kaldım göbek sarkmasını önlemek için daha çok kullanmak istiyorum
iremfsll 097 merhabalar cırtlı körseler oluyor onlardan öneririm ben doğumdan çıktığım gibi takacağım insanı gerçekten iyi hissettiriyor özellikle sezeryan olacaksan kesinlikle kullanmanı öneririm
Eeaa 097 ben sezaryenden sonra 4.günde kullanmaya başladım hem daha rahat hareket ettim hem de karnım çabucak toparlandı şu delikli olanlardan kullandım
ebrudefnee 097 ilk gebeliğimde kullanmadım göbeğim kaldı şimdi 2. Doğumum olacak kullanmayı düşünüyorum ben delikli kancalı olanlar varya onlardan aldım bakalım umarım işe yarar
ikiemanetinannesi Eeaa ne yazmam lazım online almak için canım. İlkinde takmadım zayıflasam da kaldı bu sefer sıcak falan dinlemicem takcam. Ama sert olmasın istiyorum
ebrudefnee ikiemanetinannesi bende sizin gibiyim ya ilk gebeliğimde normal olmasına rağmen dikişlerim vardı ilk zamanlar takmadım sonralarda umursamadım göbeğim kaldı biraz şimdi 2. Doğumum olacak delikli kancalı olanlar varya ondan aldım
ikiemanetinannesi ebrudefnee bi bakayım da alayım o zaman çünkü başka türlü gitmiyor gerçekten onca diyet ve spora rağmen biraz kaldı sonra yine hamilelik 🤷🏼♀️🤗
ebrudefnee ikiemanetinannesi benimde aynı emzirdiğim için ben pek diyet vs de yapmadım evde kendimce YouTube dan spor yapıyordum ama gitmiyor dediğiniz gibi sonrada tekrar hamilelik
3oglanannnesi 097 çırtlı olanlar ilk etapta rahat olıyor ben 2 doğumda da kullandım çok faydasını gördüm ama dr ilk 20 gün takma rahim yerine insin acele etme dedi öyle yaptım erken takarsan ilerde rahim sarkması problemi olurmuş buna dikkat et yeter