Hiçbişey hissedemiyorum normal mi ? İkinci gebeliğim ilkinde aşırı heyecan sevinç varken sanki duygularım alınmış gibiyim :( henüz randevu günü gelmedi 6+4 oluyor randevuya giderken kalp atışı vs duyulur mu . En son 1 hafta önce betam 3449 olmuştu . İlk muayene de ne oluyor kan veriyor muyuz aynı haftada olanlar yazabilir mi acaba bu arada 4 haftalıkken öğrendim evde yaptığım testle ve hemen Folik asit başladım