deryaozturkk Öncelikle ne olur korkmayın. Benim de ilk anneliğim.💞
Bu günleri de sindire sindire, tadını çıkara çıkara yaşayın. Ağladıysa sarılın, göğsünüze koyun, kokunuzu içine almasına imkan verin.
Aç olması yüksek ihtimal. Siz teklif edin meme ya da mama (hangisiyle ilerliyorsanız) almazsa kucaklama kartınızı oynayın.
Daha dünyayı anlayamıyor ve yadırgıyor, içeriyi özlüyor, dürün bükün kucakta öyle tutun, içerdeki efekti yaratın.
Çok hızlı büyüyecek ve bu anı bile özlenecek inanın. Büyümesine sevinme sebebim onu artık biraz da olsa mıncırabilmem ve bana tepki vermeye başlamasıydı (2.5 aylık olduk), yoksa ilk günlerin hissiyatı masal gibiydi.. Ne mutlu size🐣🫶🏻