sevalzyk yani 35.hafdamdayım giriyorum ben dayanamıyorum ki sıcaklara henüz soğuk deniz yavaş yavaş giriyorum,eğer erken doğum riskiniz yoksa girebilirsiniz öneriliyor yüzmek hamilelikte ama biz sizin rahim agzı uzunluğunuzu yâda risklerinizi tansiyonunuz ne düzeyde bilemeyiz ne desek boş en doğru kararı doktorunuz söyler, çok bunaldıysanız kısa süreli girip çıkın ıslak mayoyla kalmayın dikkat edin 🌸