btl0707 benimki 3. İlk ikisi 38+ larda geldi bu da öyle olur gibi düşünüyorum. Ama şu an 36. Haftadayım 2 haftadır çok fazla belirtilerim var diğerlerinde olmayan hatta önceki doğumlardan kalma 2 cm açıklığımda var lekelenmeler falan düzensiz sancılar bekliyorum bakalım ☺️