Kızlar merhaba yeni doğum yaptım 20 gün oldu. 2 gündür vücudumda inanılmaz kasıntı var böyle kırmızı kabarcıklar ayak tabanım da kaşınıyor. Bacaklarım kollarım karnım hep kırmızı. Gebelik kolestazı hamilelikten sonra da oluyormuş yaşayan var mı acaba o mu ya doktora gicem dayanamıyorum gece uyuyamadım. Hiç böyle olan var mı aranızda
