as_s zeynepikra1 Düşük alması değil canım en a z 2 katı artması lazım olmuş işte ne güzel içini ferah tut inşallah bebeğin seninledir
zeyzeynur zeynepikra1 güzel canım benim 10.gün 51di 2 günde 2 kat artış olmuştu çok şükür bizimkiler geç tutunmuştur bence bende diğer insanlarla kıyaslayıp pozitife bile sevinememiştim
buketdeniz19 zeynepikra1 hayır bence olması gerektiği gibi canım ayrıca beta karşılaştırması yapmak çok doğru birşey değil herkesin yumurtlama dönemi farklı olmuyor ben ilk 13 değer ile öğrenmiştim 2 günde 2 katı artış istenir seninde öyle olmuş zaten
zeynepikra1 as_s korkuyorum sıreklı 6 yıldan sonra ılk kez hamileyim 😔❤️❤️🤲🏻sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin rabbim inşallah
zeynepikra1 asil15 amin sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin rabbim 6 yıldan sonra geldi hiç umudum yoktu rabbım onu bana bagıslasın 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️
zeynepikra1 annekiz6141 kedilivebebeli burcinn01 CerkesMaria buketdeniz19 zeyzeynur asil15 Kızlar az önce pencereye kahverengi açık birsey geldi normalmi
burcinn01 zeynepikra1 cok zeynepikra1 çok normal bende 103 le yakaladım 2 gun sonra 276 3 gun sonra 1371 oldu ama herkesin farklı yükselir
kedilivebebeli Çok güzel artmış 2 katından fazla artmış çoğu benim de tüp bebek benim betalarim %60 civarı artıyordu kalp atışını duyduk :) sorun yok bence içini ferah tut
zeynepikra1 İnşallah kızlar bütün hamilelik duyguları dolu dolu yaşamayı rabbım nasip etsın sonrada sağlıkla kucağıma almayı ❤️🤲🏻🤲🏻
zeyzeynur zeynepikra1 yerleşme kanaması olabilir peogestan iğne vefitil kullanıyorsundur zaten doktoruna danış bol bol uzan dinlen ben de yaşadım 6.haftada oksaparı bıraktırmıştı doktorum