Hanımlar merhaba herkese hayırlı bayramlar öncelikle🧚🏻♀️. Kurban eti doğrarken bildiğiniz tırnak ucumu ve at derisini kopardım baya baya kopardım maalesef küçük bir dalgınlıkla 🤦🏻♀️ hastaneye gitmedim zeytin yağının içine banınca kanamada durdu 🤲🏻 yara bandı ile kapadım üstünü doğradım yerleştirdim 5 saat sonra baticon yapıp sardım. Ama annemler ısrarla hastaneye git diyor tetenoz yaparlar vs diyor sizce gitmeli miyim 3 yıl önce tetonız doğumda yapmıştılar 2 doz zaten 5 yıl koruması var diye biliyorum aşının sizce gitsem mi ama gitsem de pansuman yapıp gönderirler bence sizce