unix Hayırlı bayramlar Kızlar 🥰sabah kesilen kurbanı 4-5 saat sonra pişirdik ve benmde canm istedi 3-4 adet yedim dahası yok bu sferde tereddüt ettim birşey olurmuuu 🥹
sudeli4 unix tabak tabak yiyen ben peki 😂kız nasıl 3 / 4 parça yedin normalde et yemiyor muyuz tazecik kanı akmış et işte
halie unix bende yedim dinlenmis et dışarda yemeklerde yediğimiz kebaplarda nerden biliyoruz dinlenmismi dinlenmemis mi onun gbi bsy gbi düşün korkma ye gitsun
unix asil15 yiyoruz ama instagramda karşıma sürekli gönderiler çıktı ete dokunmayın dinlensin öyle yiyin vs diye