Kızlar öncelikle hayırlı bayramlar
38+5 oldum bugün baya yorucu bir gün geçirdim gün boyunca dinlenme fırsatım olmadı diyebilirim az önce de üstümü değiştirirken fark ettim iç çamaşırımda biraz ıslaklık ve jel gibi sünen nohut büyüklüğümde bir parça gelmiş ve pijamamda biraz ıslanmış nışan gelmesi böyle bişey mi yorgunluğuma bağlı bel ağrısı duş aldım henüz tekrar ıslaklık yok şu olsa ne kadar sürede sızıntı oluyor acaba