Slm kızlar 11 haftadim karnımın içinde bir tarafta bir dolgunluk var hisediyorum tuhaf biseklide rahatsız etmiyor ama merak ediyorum henüz çok küçük bebek ama o dolgunluk hisi nedir tam sezeryan yerimin altında sanki küçük bir su baloni varmı gibi iç tarafta ama ağrı falan yok sizdede bu dolgunluk hissi varmi