Kızlar merhabalar. 17 haftalık hamileyim. Yüzüm, özellikle t bölgesi epey yağlı. Birkaç tane sivilce de var yanağımda. kozmetik ürünlerin içeriğinde paraben olduğu için hamileyken kullanmak zararlı diye okumuştum. Sizin kullandığınız, önerebileceğiniz bir temizleyici, fazla yağı arındırıcı ürün var mı? Bir de el ve vücut nemlendirmesi için ne tavsiye edersiniz? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum. Şimdiden cevaplar için teşekkürler.