BİRAZ UZUN OLDU KUSURA BAKMAYIN 🥹🥰
Kızlar öncelikle bayramınız mübarek olsun inşaAllah bebeklerini bekleyen hanımlar bir avazda alırlar kucaklarına sağlıkla sıhhatle bu bayramın hatırına hürmetine bebek isteyen herkese de sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin doğurmuş olanlarında evlatlarını onlara bağışlasın yine sağlıkla sıhhatle salih veya saliha evlatlarımız olsunlar..
Geçelim doğuma kızlar belki bileniniz vardır önceden rahim perdesi ve rahım kanalı ameliyatı olup hamile kalmıştım 23 haftalık erken doğum gerçekleşti kaybettim sonra tekrar hamile kaldım 32 hafta fitil kullandım.. neyse 36+1 gece 4 te bebek çok şiddetli şekilde vurdu bir kaç kez ilk defa bu kadar şiddetli vurmuştu 10 dk sonea yataktan çıkayım derken hareket ettiğim gibi su sızdı suyum olduğunu anlamıştım neyse bekledim belki bi defa daha gelir diye önceden zaten 2 cm açılmam vardı 10 gün falan öyle kaldı neyse öğleden sonra acile gittim tekrar emin olmak için suyum sızmış mı diye ebe pozitif dedi nst de hiç sancı çıkmadı ama bana bekleme şehir hastanesindeki devlete gitmemi söyledi bayram dolayı ilçe hastanesinde doktor yoktu neyse gittik muayene oldum yine doğum başlatılması lazım sızıntı olmuş artık dediker yatışım yapıldı saat 5 gibiydi suni sancı verildi yavaştan ilk saatler iyidi hissetmedim nstde sancı çıkmıyordu hâlâ sonra yükselttiler yine sancı çıkmadı sonra suyumu patlattılar ondan sonra sancılarım başladı koluma rahim açılması için bi şırıngayla ilaç verildi sancılarım 5 dk bire düştü sonra yatakta nstye bağlıyken açılmamın artması için yardım ettiler yani alttan muayene ile sancılarım geldiği anda ıkınmamı söylediler sancı durunca diblenip nefes alıp vermemi söylediler neyse dediklerini yaptım sonra doğumhanede yatağa yatırdılar sancıları takip ederek ıkındım dinlenerek doğum devam ettirildi ve 10 15 dk da son ses çığlıkla bebeğim geldi (saat 23.15) 😍 onu görünce dedikleri gibi bütün ağrılarım dindi yanımda durmasını istedim onu izledim dikişlerim bitene kadar hissetmedim acı iğne vurduklarında bile alttan hissetmedim sadece bebeğime baktım dikişlerim uzun sürdü ne kadar atıldı bilmiyorum 2. Gün bitti daha iyiyim 🥰
Kızlar doğru zamanda ıkınıp doğru zamanda nefes alıp vermek çok önemli bunu size söylim merak ettiğiniz başka birşey varsa sorun 🫀❤️