Merhaba tiroid hastasıyım kalbimde çarpıntı sinirlilik hali kilo kaybı doktor takibindeydim ilaç yazmadı kendiliğinden düşüyor dedi şimdi gebeyim doktorum yine gel endokrin bölümüne yönlendireceğini söyledi bu durumu yaşayan varsa nasıl bir yol izledi doktor bu süreçte neler yaşadınız bilgisi olan paylaşabilir mi
Hızlı çalışıyor benim tiroidlerim