Bugün karın ağrısı yaşadım gündüz 35 haftalığım sanki akıntı gelse su kan vs bir şey gelse rahatlayacağım bebek hareketleri vardı ben çok umursamadım geçti zaten ama akşam yine başladı tam geçti diyorum yeniden başlıyor ama bebek hareketleri var bir yere toplanıp sertleşiyor hatta nişan da su da yok korkulacak düzeyde değil ama hafif belim de ağrıyor normal mi