Gulceefe-00 Kızlar kimyasal gebelikten sonra kanamanız ne kadar sürdü? Ben gebeliği öğrendiğim günün akşamı kanama başladı öğrenmeden dört gün önce de kahverengi leke vardı en son beta baktırdığımda 86 çıkmıştı kanamanın da 9. Günü kaç gün daha devam eder sizlerin süreci nasıl ilerledi?
allyslife Gulceefe-00 betanın sıfırlandığını görene kadar haftada 1 falan kan ver mutlaka, yeni gebeliği hemen planlarsan beta yüksekliğini ayırt edemezsin, ekstra stres olur. Beta sıfırlandıktan sonra tekrar gebelik planlamak daha doğru olur süreç açısından
zhrrmom Gulceefe-00 normalde 1 hafta sürüyor 10 gün sürmüştü benim 3 gün çok şiddetli şekilde. Zaten bir sonraki ay da gebe kaldım.
kayamel Gulceefe-00 ilk gebeliğin kimyasal gebelikt. Adetim gecikti test yaptım pozitif çıktıktan 3gun sonra kanamam oldu doktora gittik ve rahme yerleşmeden düştüğünü öğrendik normal adet kanaması gibi kanamam olacağını soylemisti doktor. 1 hafta adet gibi kanamam oldu sonra düzeldi 1 ay mecburi korun sonra coxuk istediğin zaman korunmayı kes demişti öyle de yaptım 1 ay korum sonraki ay hamile kalmıştım tekrar şimdi 4 yaşında fıstık 🌸
Gulceefe-00 allyslife bayramdan sonra tekrar bir kan vereceğim sıfırlandı mı diye ama kanama devam ettiği için herhalde sıfırlanmıştır diye düşündüm bilmiyorum belki de yanılıyorum
Gulceefe-00 zhrrmom benim bazı günler şiddetli bazı günler az oluyor ama kaç gün sürer bilemedim yarın 10 gün olacak betanız sıfırlanana kadar kan vermiş miydiniz
melisaaksoy zhrrmom zhrrmom Merhaba bende aynı şekilde kimyasal düşükten sonraki ay hamile kaldım , kaç haftalık oldunuz bir problem oldu mu 🌸
zhrrmom Gulceefe-00 evet verdim 2 güne 1 verdim 49 değerle öğrenmiştim ben 1.5 2 haftada falan sıfırlandı
znnnr Gulceefe-00 benim 11 gün sürdü zor geçti ağrılı pıhtılı kanamalı ama benim gittiğim kadın doğum acili dedi ki adetin bitince yine çalışmalara başlayabilirsin korunma vs olmadı benim de yeni bitti bakalım ne zaman yumurtlama olacak geçen ay geç olmuştu
Gulceefe-00 melisaaksoy sizin kimyasalda kanamanız kaç gün sürmüştü beta ne kadar sürede sıfırlanmıştı
zhrrmom melisaaksoy hayır hiç bir problem olmadı 49 la öğrenip ertesi gün de kanamam başlamıştı. Bir sonraki ayda hemen oğluma hamile kalmıştım. Çok rahat bir hamilelik geçirdim oğlum 5.5 yaşında🤗
melisaaksoy Gulceefe-00 1 hafta sürdü ama çok fazla artmamıştı zaten beta 40 küsürle öğrendim ikinci beta vermeden sonlandı , kanama bitmeden sıfırlanmıştı
Gulceefe-00 melisaaksoy ben 52 ile öğrendim sonra 86 aldı 12. Gün kanamada hala bitmedi ama beta daha baktırmadım araya bayramda girince sıfırlandı mı bilmiyorum