Yucci bende de 34te lekelenme olsu birkaç defa diğer gün bebek döndü hissettim bir iki gün sonra hafif kanama oldu acile koştum baktı hiçbir şey yok dedi nstde sancı da çıkmadı 1 2 cm açılma var öyle dedi ama doğum yok dedi. Birkaç gün geçti aradan su gibi bir akımtı geldi ben ilçede oturuyorum hemen ile hastaneye acile gittim. Baktılar su sızıntısı yok falan her şeye detaylı bakıldı hiçbir şey yok. Nstde sancı da yok açılma var 2 cm ama önceki doğumlardan kalma gibi dedi. Ardından düzenli her sabah adet sancısı gibi çekiyorum hafif lekelenme de oldu bir defa. Sonra geçiyor bir iki defa gece geldi böyle belden vuran sonra geçti bilmiyorum böyle böyle 36. Haftadayım bekliyorum 🤷♀️