hayırlı bayramlar kızlar ❣️ ben ilk trimesterı bitir bitirmez rahatlamıştım çok şükür ama 4 gündür inanılmaz derecede kötüyüm asla yediğim şeyi sindiremiyorum afedersiniz akşam yediğim şeyi ertesi akşam çıkarıyorum artık mideme kramplar girmeye başladı iğne serum aldım ama hala bir işe yaramıyor prilam da kesmiyor ailemin yanına gelmiştim zehir zıkkım oldu bayram bana bu haftalarda tekrar başlaması normal midir acaba 😔4 günde tartıda 2 kilo gitti bebeğim için korkuyorum artık halsiz düşüp ona da zarar verirsem diye