tugce4545 Öncelikle annelik zor zanaat, aramıza hoşgeldin🥰🫠
Ben ilk günden beri gece/gündüz ayrımı yapmaya çalıştım, eşim de annem de bana daha çok küçük anlamaz dediler. Direndim.
Sabah mutlaka günaydın dedim enerjik bir sesle, sanki büyük insanmış gibi, görece daha sesli ve aydınlık ortamda uyuttum. Ara öğünlerdeki uyku saatlerini hep aynı saatlere denk getirmeye çabaladım (hemen olmuyor, ara öğünlerde uykuya direnince ipin ucu kaçabiliyor), bezi temiz ve karnı tok idi, bunlara dikkat ettim, akşamları hep loş ve sessiz ortamda aynı saatte uyutmaya çalıştım ve asla salonda vs uyutmadım, hep odada uyuttum.
İlk ay boşa kürek gibi geliyor ama kesinlikle direnirseniz mükafatını alırsınız diyorum.
Bu arada benim gibi uğraşıp halen daha bebeği istediği gibi uyumayan anneler de vardır elbet ama bir yol hartası çizmeniz ve inanç ve sabırla uygulamanızı öneririm. Bugün olmasa da bir gün elbet olacak🙏🏻🫶🏻🙏🏻Tez zamanda düzene girmesi temennisiyle🫠