Slmaislkk Ya bugün instagram da bir videoya denk geldim hamilelerin çig ete dokunmasiyla ilgili sakıncalı olduğu vs yazıyor. Hatta kesinlikle dokunulmamasi gerekiyor yazıyor içime şüphe düştü şu an 16 haftalik hamileyim doktoruyla hiç bu konuyu görüşen var mi
selenemoon Slmaislkk çift kat eldivenle doğradım evet çok uyarıyorlar dokunmayın falan diye işte ne olur ne olmaz
bilmemben Slmaislkk 3 tane eldiven takip mecburen ete dokundum aman allahin izniyle bir şey olmaz hemen duş alın tırnaklarınızın içi tamamen temizlensin
merve0226 21 haftalik hamileyim 1 hafta önce muayenede oldum doktor herhangi bir şey söylemedi.Dogal olarak dokunuyorsun ister istemez .El temizliğine dikkat edildi mi herhangi bir sey olmaz diye düşünüyorum. ALLAH in izniyle bir şey olmaz
Slmaislkk Dokundum çıplak elle doğradim şu an çok takildim bilmiyordum ama net bir şekilde ellenmemeli diyince stres oldum
asli_dgn bilmemben acaba neden deniyor leke fln ypar diye mi bn de dokunduktan sonra video gördüm ya önce görmedim baya bol su sabun yıkadım Ama bilmiyorum
simaysevinc asli_dgn kız yok doktorların öyle batıl inançları yok 🤣🤣 çiğ et fazlaca bakteri barındırıyor ondan kaynaklı
bilmemben asli_dgn hayır toksoplazma riskinden dolayı dokunmamak gerekiyormuş bebeğe zararlı verir diye
cemalinanesi Slmaislkk vala ete dokundum bugün haliyle kurban eti ciğeri vesaile hepsini yıka doğra inslah bu batıl inançtır ya
gulsumm1234 asli_dgn kan testimde enfeksiyon çıktı bağışıklığımda olmadığı için benim doktorum uyardı kesinlikle dokunma diye
fdegirmencii Slmaislkk hamileler çiğ ete dokunmamalı bakteri ve toksoplazma bulaşı riskinden dolayı eğer dokunduysanız doktorunuza söyleyin kan alıp bakılıyor pozitifse eğer tedavi gerekli bebek için tehlikeli
Belgin17 Slmaislkk toxoplazmadan dolayı önerilmiyor. Genelde gebeliğin basinda doktor istiyor bu testi eger negatifse bagisikliginiz yok demektir bu da çiğ et ve turevlerinden bulaşan bir bakteri o yüzden dokunmak yasak ama eger pozitifse daha önceden gecirmişseniz herhangi bir sıkıntı olmaz.
aybakay Ya ben hamileliğim boyunca sürekli et yemeği yaptım hiçbir şey olmadı çok şükür eti çiğ yemeyin yeterli yani