Benim de bayramın 3. Günü hafif akıntım var akıntı içerisinde kan vardı ama iplik gibi çok az her tuvalete gittiğimde az olarak görüyorum. Dün acile gittim vajinal muayene yapıldı kanama gözükmüyor dedi ama kalp atışı göremedim %80 gebelik sonlanmış ama pazartesiyi bekleyelim dedi 8+4 haftalıktım ağrımda yok şuan biraz yanma hissediyorum kasıklarımda pazartesi kendi doktoruma gideceğim umarım yanlışlık vardır :(