BegummKaya27 gittim aslinda kotrol etti alttan da muayne etti acilma falan yok olur oyle seyler gibilerinden dedi ama cok icime sinmedi ya bastan savma gibi geldi datayli ultrasonda erken dogum riski olabilir takip olmak gerekir dedi sadece magnezyum kullaniyordum gunde iki kere ic dedi okadar umarim normaldir erken dogum olmasindan korkuyorum bide benim ciddi derecede bel agrim var 9. Haftamdan beri azcik bisey yapincada kitleniyorum resmen