miracsevim bende geçen hafta detaylıya gittim burda herkes çikolata yiyin, meyve suyu için, kahve için filan dediği için çikolata yedim ve vişne suyu içip girdim fakat bebek çok hareketliydi doktor daha çok sıkıntı yaşadı hareketli olunca, rahat bakamadı. Bence normal tok şekilde gidin yeter.