bisenorita normal ya da değil diyemeyiz canım. Ama bebişler bazen böyle yapıyor. Benimki çok yapıyor her defasında korkuyorum😂 30. Haftadayım bu zamana kadar bazen sert hissediyorum hareketlerini bazen kelebek gibi. Öyle olduğunda duşa gir uzanarak dinlen. Sen stres yapınca daha da hareketsiz kalıyorlar çünkü 🥲