merveyldzz Kızlar merhaba. Kan sulandırıcı iğne kullanıp uzun yolculuk yapabilen var mı? Benim doktorum izin vermiyor yolculuk yapmama
Mge127 merveyldzz ben kan sulandırıcı kullanıyorum ama varis çorabı da giyiyorum . Uzak yolculuğa çıkmadım 1.5 saat kadar uzaklığa gittim sadece.
Fat_maa merveyldzz bende 2 aydir kullaniyorum 6 saatlik mesafeli yolculuga ciktim doktorunuzun izin vermeme sebebi nedir
bekledigimmucizem merveyldzz uzun yolculuğa çıkabilirsiniz ancak sürekli molaverip yürümeniz gerekiyor başka risk faktörünüz vardır belki ondan izin vermemiş olabilir mi
yagmurx merveyldzz ben 27. Haftamdayım İstanbul ankara , ankara çorum sonra tekrar ankara istanbul yolculuğu yaptım bi problem olmadı hem kan sulandırıcı iğne hemde hap kullanıyorum 3. Gebeliğim 2 düşük yaşadım doktor 1-2 saatte bi inip yürü demişti öyle yaptık
gizemiaaa Mge127 sebebi ne acaba çorap kullanmanızın bilmediğim için soruyorum bende kan sulandırıcı kullanıyorum
Fat_maa gizemiaaa acaba uzun yolda hareketsiz kalinca bacakta ödem.olusmasin diyemi bendede uzun yolculuk bacagimda odem.olmustu sonra gecti tabi
Mge127 gizemiaaa ben ilk doğumumdan 15 gün sonra hareketsiz kaldığım için toplardamarım tıkandı kan pıhtılaşması oldu . Sol bacağım şişti . Anjuyo oldum bacaktan . .kan sulandırıcı kullandım bi süre varis çorabı giymiştim . Şimdi 2.ye hamileyim tedbir amaçlı kan sulandırıcı ve varis çorabı giyiyorum . Ama şu an mesela yok bazen sıkıldığımdan çıkarıyorum . Doğum anında da varis çorabı kullanacağız dedi doktor .
Mge127 Esma006 ben ilk doğumumdan 15 gün sonra hareketsiz kaldığım için toplardamarım tıkandı kan pıhtılaşması oldu . Sol bacağım şişti . Anjuyo oldum bacaktan . .kan sulandırıcı kullandım bi süre varis çorabı giymiştim . Şimdi 2.ye hamileyim tedbir amaçlı kan sulandırıcı ve varis çorabı giyiyorum . Ama şu an mesela yok bazen sıkıldığımdan çıkarıyorum . Doğum anında da varis çorabı kullanacağız dedi doktor .tedbir amaçlı işte risk alamıyorlar .
merveyldzz Fat_maa doktor yolculuk icin max 2 saatte bir mola vermemi istedi. Bir de yolculuk esnasında varis çorabı kullanmamı. Ben de bu sebeple uzak yolculuk yapmıyorum. Siz dr danıştınız mı yolculuğa çıkarken
zngns Benim de şu azlığı olduğu için vermsiti kan sulandirici şu azlığı gcti aslinda ama hala kullanıyorum kan sulandirici, yolculuk yapmamda sakınca var mı dedim yok dedi ama yinede gitmedim 32 haftalik
Fat_maa merveyldzz yok doktoruma hic sormadm ztn 6 saatlik mesafe dedigim.yolu dinlene dinlene gitmistik ayaklarimi surekli uzatiyordm ama 6 gunlugune gitmistik 6 gun biraz tempolu gecmisti bide benim.kullandigim igne Enox 6000 sabah aksam birer tane kullaniyorm.aslinda dozuda cok yuksek
Fat_maa merveyldzz yok kan pihtilaşmasindan dolayi kullaniyorum gogus hastaliklari dr basladi 6 ay boyunca kullanmam gerekiyormus
gizemiaaa Mge127 anladım çok teşekkür ederim paylaştığınız için ☺️ sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim
Esma006 Mge127 anladım canım sağlıkla doğurursun inşallah bende geçen yıl sezeryan oldum vücudum pıhtı atmaya meyilli taburcu oldugum saniyeye kadar çıkarmadılar sonrasında 15 gün kan sulandırıcı kullandım 9 haftalık hamileyim şuan 12.haftada sulandırıcıya baslicak doktorum