Kızlar 33.haftadayım baş dönmesi halsizlik var normal mi yaa . Tansiyonumu ölçtüm 10.2 ye 7.5’ ti. Bu da normal sayılır mı onu da bilmiyorum 🤷♀️ çalıştığım için yorgunluktan sanıyordum . Şimdi bayram tatili misal , yine oluyor . Benim gibi olan var mı ne yapılmalı ? Tuzlu ayran içtim şimdi . Böyle olunca tuzlu ayran içiyorum. Bi ara doktoruma söylemiştim tansiyonum düşük çıkıyor diye . Yükselmesin düşsün razıyız dedi . Tansiyonumu da hiç ölçmez doktor . Garip 😐