asdemr Belim kasıklarkm çok ağrıyor dün hafiften başladı bugün çoğaldı, dün sabah kontrolde nst vs sıkıntı yoktu aslında Bebek hareketlerinde de sıkıntı yok ama korktum erken doğum vs değildir inşallah 😣
gfc02 asdemr hastaneye gidip nstye gir canım eğer gerçekten doğum sancısıysa erken doğumu engellerler