tubayilmaz Kızlar yerleşme kanamanız oldu mu ve kaçıncı haftada oldu? Ben 8. Haftamdayım ama olmadı olur mu bundan sonra kanama?
tubayesilirmak tubayilmaz benim ilk gebeliğim ve 9. Haftamda Karın ağrısının ardından kahverengi akıntım gelmişti.
birbebekkkk Kişiden kişiye değişiyor. Benim ilk gebeliğimde olmamıştı ama ikinci gebeliğimde oldu 8. Haftada ama tabiki yine de hemen doktora görünmekte fayda var ilaç falan veriyorlar
tubayesilirmak tubayilmaz çok şükür olmadı şuan 16+6 olduk bile 🫠 ama öyle bişey olursa ne olur ne olmaz gidin doktora bence aklınızda bulunsun.
gmzsmsk60 Kızlar bende de adet günüme 10 gün kala lekelenme kaşık ağrısı şişliği yaşıyorum bayramdan önce ilişki oldu hastaneye gittim 3 gün önce hcg de çıkmadı anca mı belli olur yoksa hamile degilmiyim anlamadım