kevseryakar8 Çok geçmiş olsun bende 2 defa kaybettim üzülmeyin cennette sizi bekleyen melekler var hep kendimi böyle teselli ettim şimdi bir oğlum var ikinciye de hamileyim bende pıhtılaşma vardı
yuksell07 babysunn rabbime tevekkül etmekten başka care yok insan herşeye alışıyor 1 oglum var sonrası 8 düşük yaptım çok şukur sonra. 1 kızım oldu suam bir yaşında 1 ay önce yine düşük yaptım ve düşüklerimin hepsiz sebepsiz gitmediğim doktor yaptırmadığım test kalmadı