6+0 da devlete gittiğimde sadece kese gördü ve 15.7mm di normal dedi benim içim rahat etmedi özele gittim dün 6+6 dedi kese ve yolk göründü bu sefer ama yine kalp atışı yok 25.3 cm olmus 6 gunde bu doktorda normal haftaya gel dedi ama suan ruhum darlanıyor kalp atışını duyacak mıyım bilmiyorum 1 gebelik kaybım var ve cok korkuyorum normalde 6 haftada bile duyuluyor kalp atışı kişiye göre değişebilir ama korkular hep kötü düşündürüyor sizler böyle benzer sorunlar yaşadınız mı?