2 gün önce tansiyonum evde 17/100 leri görünce acile hastaneye geldim yatış verildi ilaç ile düşürdüler ama ara ara tekrar 15leri görüyorum. Nst de kalp atımları biraz düşük diyorlar glükozlu bi serum yaptılar bebeği haraketlendirmek için ama sonra yine aynı oluyor. 31+1 günlük 1400 gram biraz da minyon bir bebek bu haftalarda doğarsa yaşama şansı yüksektir değil mi oğlumda kuveze girmişti o zamanlar çok zor geçiyor benzer süreçlerden geçenler moral verebilir mi biraz