lidya_15 Kızlar benim gibi bu kadar silik çıkıp hamile olan var mı? Normalde daha net flaşsızda gözüküyor. [https://mutluresim.com/images/2026/05/27/XcG3GB.jpeg](https://)
allyslife lidya_15 canım ben de testi yaptığım ilk dakikada silik çizgi ile öğrendim, hatta kuruyunca çizgi tamamen yok oldu. Beta 20′ydi. Başka markayla teyit edip kan verebilirsin bence🫠
lidya_15 Esma006 A_nuur19 sudelss burcinn01 bebisbekliyorum cuteregina Kan sonucum çıktı kızlar 17,7 beta 🥹🥹🥹🥹
SedaAden lidya_15 ben iki gebeliğimi de bu şekilde öğrendim umarım sizde bebek istiyorsanız sizinde pozitiftir 💚 hayırlısı olsun 🙏🏽
yagz34 lidya_15 benim de bu şekilde kaset yaptım oda silik gibi kan verdim 2.0 anlamadım adet günüm 2 gündür ama sadece kahverengi akıntı geliyor oda lavaboda
allyslife yagz34 verdiğin kandan 2 gün sonra tekrar kan ver bence, yükseliş var mı yoksa reglin mi sökülmüyor anlarsın
lidya_15 allyslife evet evet öyle yapacağım doktor çok yeni olabilir dedi, 4-5 çıkarsa değer iki gün sonra tekrarlayalım dedi
allyslife lidya_15 her şey mümkün, beta takibiyle netleşir anca evet, sağlıkla kolaylıkla gelsin inşaallah
allyslife lidya_15 oyy yükseliyor🫠 sağlıkla gelsin😍 bir süre kan verme, beta iyice yükselsşn sonra beta takibine başlarsın