yagz34 Adet 2. Gün sadece kahve akıntım oldu devamı yok testte çok silik ben görebiliyorum canlı varsa eğer 3+5 uygulamaya göre sat da 1 Mayıs
diloslili yagz34 benim de böyle çıktı ben de bekliyorum cuma günü bi test daha yapıp kan vericem. inşallah vardır bebişin 🌸
Snycm canım bende aynı sekılde ogrendıö ılk testte çok sıkıntı aynı idrar ıle ikinci bir testı yaptım daha nettu suan 8 haftalıgız
yagz34 Snycm bende yapayım diyorum da kaset var bilemedim belki yaparım baktım yine gelmiyor zaten gider kan veririm başka çare yok
yagz34 cuteregina ben görüyorum açı farkı telefon kamerasından çok silik olduğu için belli olmuyor ama gözde görülüyor yani hafif
yagz34 diloslili inşaAllah canım benim bence senin de var ve benim de çünkü vücudumu tanıyorum ama tabi ki nasip Allah büyüktür ♥️
yagz34 Tortilla 2.0 çıktı ne adet de olmadım sadece kahve akıntı arada geliyor belki cuma günü tekrar ederim olmazsam